Avatar for Syafiera
ambassador
Syafiera
Member since 10 Dec 2014

Syafiera Yamin 💘 🤖wishlist:#travel1duniawith2kids 🌸@projeksuprise_srikandilicious 🍣 @sushi.vid FAM ! 📽YouTube Syafiera Yamin 📩[email protected] 📝Cerpen... - read more

Syafiera
Member since 10 Dec 2014

Syafiera Yamin 💘 🤖wishlist:#travel1duniawith2kids 🌸@projeksuprise_srikandilicious 🍣 @sushi.vid FAM ! 📽YouTube Syafiera Yamin 📩[email protected] 📝Cerpen... - read more

Bestnya bila jadi ahli elit Watsons - ada barangan keperluaan dalam pek istimewa W untuk I Dan orang... - read more

Hari ni hari ketiga I berpuasa hee.. Seronok rasanya seperti berada dalam bulan Ramadan lagi.. Palin... - read more

Excitednya tengok bunga 🌹 yang semakin kembang.. agak agak bila boleh SNAP sebelum tot tot t... - read more

Saying GOODBYE to this stainless steel kitchen cabinet soonest... sebab sis nak tukar citarasa... sa... - read more

Jenis kerusi untuk wanita.. Kerusi berlubang - untuk bertanggas Kerusi ikea - untuk capai benda ting... - read more

Perasaan lepas BUANG SEMUA SAMPAH SARAP tak kisah la Mahal ke murah 😂😂😂 aku... - read more

Selamat Hari Raya you all ! Sis ni mana boleh kalau tak membaca esp kalau jadi passenger dalam keret... - read more

Tanah sekangkang kera tapi berangan macam tanah 1 ekar. 😅 Selagi boleh muat kita muatkan se... - read more

Korang berbuka apa harini ? I berbuka simple simple je sambil layan Korban kasih.. harini nak try l... - read more

Tahun ni beraya kat rumah je.. 😭😭😭 kalau tak setiap tahun raya mesti balik k... - read more

Kulit cerah "glowing" dalam tempoh 9 hari ??? percaya ke tidak ?? I dah Cuba sendiri @mylaraskincare... - read more

I bukanlah seorang yang gemar warna rambut tapi kerosakan rambut tu juga boleh berlaku bila guna pro... - read more