ami_amyna | Clozette
ami_amyna - Princess pink  Barbie fan club
STAR CLOZETTER
        4.1K SOCIALBEATS
Princess pink Barbie fan club
About ami_amyna
Princess pink
Barbie fan club
Tiada ciptaan seindah alam dan tiada kata secantik bahasa  #clozette
Tiada ciptaan seindah alam dan tiada kata secantik bahasa #clozette
Pic 1 : mana dewan bersalin? 
Pic 2 : silau aih langit 
#clozette #sugarscarf #batikterengganu
Pic 1 : mana dewan bersalin? 
Pic 2 : silau aih langit 
#clozette #sugarscarf #batikterengganu
Pic 1 : mana dewan bersalin? Pic 2 : silau aih langit #clozette #sugarscarf #batikterengganu
Pic 1 : mana dewan bersalin? 
Pic 2 : silau aih langit 
#clozette #sugarscarf #batikterengganu
Pic 1 : mana dewan bersalin? Pic 2 : silau aih langit #clozette #sugarscarf #batikterengganu
๐ŸŽถ kemana kau pergi ๐ŸŽถ ku masih mencarimu 
#clozette
๐ŸŽถ kemana kau pergi ๐ŸŽถ ku masih mencarimu #clozette
love ๐Ÿ’Š  #clozette
love ๐Ÿ’Š #clozette
Kurangkan gula dalam pemakanan tapi tambahkan manis dalam senyuman  #clozette
Kurangkan gula dalam pemakanan tapi tambahkan manis dalam senyuman #clozette
Mood raya + final exam . Tolong la final exam sebelum raya  #ootd #clozette #sugarscarfraya2019
Mood raya + final exam . Tolong la final exam sebelum raya #ootd #clozette #sugarscarfraya2019
Ketupat & rendang takda jadi makan jela satay dll #ootd #clozette
Ketupat & rendang takda jadi makan jela satay dll #ootd #clozette
Ooh ooh tee dee #checkinkampung #clozette
Ooh ooh tee dee #checkinkampung #clozette
Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin #clozette #salamlebaran
Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin #clozette #salamlebaran
I โค makanan di terengganu #clozette
I โค makanan di terengganu #clozette
Playing tourist. Hahaha sesiapa nak selit order sutera terengganu atau batik rtw boleh pm sy. Sutera kurung moden atau jubah rtw atau kain pasang. Dan untuk kemeja batik lelaki pun ada jugak boleh pakai masa hari raya nanti #suteraterengganu #suteracrepe #sutera #silk #clozette #ootd
Playing tourist. Hahaha sesiapa nak selit order sutera terengganu atau batik rtw boleh pm sy. Sutera kurung moden atau jubah rtw atau kain pasang. Dan untuk kemeja batik lelaki pun ada jugak boleh pakai masa hari raya nanti #suteraterengganu #suteracrepe #sutera #silk #clozette #ootd
Teriknya matahari bersama masa yang tidak dimanfaatkan๐Ÿ“š
 p/s tengok je buku tu ๐Ÿ˜…
#clozette
Teriknya matahari bersama masa yang tidak dimanfaatkan๐Ÿ“š p/s tengok je buku tu ๐Ÿ˜… #clozette
Change the world by being yourself and build your confidence then avoid bad vibes #clozette #princessdiaries cara membina keyakinan #prulady
Change the world by being yourself and build your confidence then avoid bad vibes #clozette #princessdiaries cara membina keyakinan #prulady
Our little things #clozette
Our little things #clozette
Agaknya kita sihat sampai selamanya ke tak?
Tapi Allah akan uji kita dengan penyakit untuk kuat kan iman dan sebagai penghapus dosa. Saya doakan kalian dikurniakan kesihatan yang baik  dan bagi yg sedang berjuang dengan penyakit moga kalian terus berjalan tanpa henti untuk sembuh. Jom la sediakan plan kewangan kesihatan anda dengan medical card prudential bsn takaful . 
Lot of love, 
Princess pink ๐Ÿ’–  #prulady anda #prudentialbsntakaful #clozette #gambarlama #prubsntakaful #terengganu #perlis #kedah
Agaknya kita sihat sampai selamanya ke tak? Tapi Allah akan uji kita dengan penyakit untuk kuat kan iman dan sebagai penghapus dosa. Saya doakan kalian dikurniakan kesihatan yang baik dan bagi yg sedang berjuang dengan penyakit moga kalian terus berjalan tanpa henti untuk sembuh. Jom la sediakan plan kewangan kesihatan anda dengan medical card prudential bsn takaful . Lot of love, Princess pink ๐Ÿ’– #prulady anda #prudentialbsntakaful #clozette #gambarlama #prubsntakaful #terengganu #perlis #kedah
๐ŸŒธ Clear your mind. your heart  try to tell you something  - unknown #clozette #thegoodqoute #shortescape
๐ŸŒธ "Clear your mind. your heart try to tell you something " - unknown #clozette #thegoodqoute #shortescape
Hai 2019 โค #2019 #clozette
Hai 2019 โค #2019 #clozette
Beberapa jam lagi diari 2019 bakal tercatat. Dan Setiap detik 2018 akan tinggal menjadi kenangan dan tersimpan rapi memori ingatan dan 2019 bakal melakar sebuah detik baru. Semoga 2019 menjadi titik permulaan yg baik untuk awak ,saya dan kita semua #2018 #2019 #clozette #happynewyear #happynewyear2019 esok
Beberapa jam lagi diari 2019 bakal tercatat. Dan Setiap detik 2018 akan tinggal menjadi kenangan dan tersimpan rapi memori ingatan dan 2019 bakal melakar sebuah detik baru. Semoga 2019 menjadi titik permulaan yg baik untuk awak ,saya dan kita semua #2018 #2019 #clozette #happynewyear #happynewyear2019 esok
Setelah malam menjadi siang dan siang bertukar jadi malam  #ootd #clozette #unimap ๐Ÿ“ท @nurinsyuhadaaa
Setelah malam menjadi siang dan siang bertukar jadi malam #ootd #clozette #unimap ๐Ÿ“ท @nurinsyuhadaaa
LOAD MORE